det är inte lätt

spännande match som resulterade i plannjaförlust :(

Jag, Allis, Josefin, Malin och Ellen satt i vilorummet idag djupt koncentrerade i varsin tidning som vi roffat åt oss. Jag fick tag i en väldigt intressant tidning. Flickor på 12 år hade skickat in underliga frågor om mens osv.

Anna 12 år: Jag har häst och rider mycket, men jag har en fråga. Är det farligt att rida om man har mens??

Lina 12 år: Jag är orolig. Alla mina kompisar har börjat få bröst, men jag har inga, verkligen inga. Visst kommer jag också få? Annars kommer jag att dö. Ingen kille kommer ju vilja ha mig..


har lyckats dra på mig en förkylning som jag vill ska försvinna nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0