hem ljuva hem

Hemma idag också. Är så sjukt rastlös.. Men det är ändå otroligt skönt! Inte ofta jag är hemma och är sjuk. Händer kanske två-tre gånger per år. Sen är jag ju inte hemma så mycket annars eftersom man kommer hem kl 19 varje dag. Så jag ska ta vara på det och njuta av den lediga tiden!

Samhällsprov på tisdag. Kul att vi fick reda på det i måndags.. En vecka innan är inte okej? Man behöver minst två veckor på sig! I alla fall jag. Nåja, nu när jag är sjuk kan jag passa på att plugga lite extra. Sen får vi se hur mycket som blir gjort.

äckligaste videon någonsin!








Kommentarer
Postat av: Joseeee

KRYA PÅ DEJ MAAAAJS:D du måååste bli frisk snaaartt!!! ;)

2010-01-21 @ 20:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0